Broneerige tuuleklaasi parandus või vahetus veebis. Broneerige aeg lihtsalt ja kiirelt. Tõhus lahendus!
Kas teie tuuleklaas sai kahjustada, kuid teil pole aega, et telefoni teel parandustöö aeg broneerida? Kas teil pole aega, et minna aja broneerimiseks lähimasse esindusse? Kas avastasite aknalt täkke väljaspool meie esinduste tööaega? Et tuuleklaas saaks võimalikult kiiresti parandatud, broneerige aeg kiirelt ja lihtsalt veebis. Vaid paar hiireklõpsu ning teie parandustööde broneeringu taotlus on esitatud ja meelerahu tagatud.
Broneerige aeg telefoni teel
Meie kõnekeskus on avatud E-R 8:00-17:00. Selle kaudu saate:
- broneerida aja esi- või muu autoklaasi paranduseks meie esinduses.
- Küsida infot klaaside, vahetuse, paranduse või nendega seotud teemade kohta ning broneerida aja.
Broneerige aeg veebis. Vältige ebameeldivaid üllatusi. Glassdrive'i veebisaidil aja broneerimisega väldite parandustööde päeval ebameeldivaid üllatusi. Mida see teie jaoks tähendab?
- Te valite parandustööde aja ja meie ootame teid sel päeval, olles valmis teie klaasi parandama. Kui see pole võimalik, võtame teiega ühendust, et leida uus sobiv aeg.
- Me töötame kõigi sõidukitüüpidega, olenemata nende margist ja vanusest. Tänu oma partnerile Sekuritile on meie kataloogis saadaval rohkem kui 14 000 varuosa, mis on sama kvaliteetsed kui originaalvaruosad. Kui meil ei ole teie varuosa laos, saame selle tellida üldjuhul mõne päeva jooksul.
- Me rekalibreerime kõikide sõidukite juhiabisüsteemide kaameraid.
Parandame või vahetame sinu sõiduki klaasi
Broneerige aeg veebis. Kiire ja lihtne tuuleklaasi parandus. Tuuleklaasi paranduse broneerimine on kiire ja lihtne. Paari hiireklõpsuga saate oma sõiduki kahjustust eelhinnata. Seejärel saate valida parandustöödeks sobiva aja. Kas peaksite veel midagi tegema või võtma ühendust oma kindlustusseltsiga? Ei. Glassdrive hoolitseb kõige eest ise. Teie peate ainult aja broneerima. Meie hoolitseme järgmiste sammude eest.
Et broneerida tuuleklaasi parandamise aeg veebis, tuleb lihtsalt edastada meile oma sõiduki registreerimisnumber ja kahjustunud autoklaasi tüüp. Andke meile ka loomulikult teada, kuidas teiega ühendust võtta. Ülejäänuga tegeleme meie.
Millist muud teavet saab veebis esitada? Et veebis aeg broneerida, tuleb teil vaid täpsustada oma sõiduki mark (registreerimisnumber) ja kahjustatud klaasi tüüp (esi-, taga- või küljeklaas, jne). Et aga parandustööde päeval aega kokku hoida, võite meile saata ka järgmise teabe:
- sõiduki registreerimistunnistuse koopia;
- kindlustuspoliisi koopia;
- katkise klaasi foto, kui te kahtlete oma hinnangus.
Katkine klaas. Mu autol on külje või tagaklaas katki. Kas ma pean ootama oma broneeritud aega, et Glassdrive´i esindusse minna? Üldsegi mitte. Kui teie auto külje- või tagaklaas on katki, võite kohe Glassdrive'i esindusest enne broneeritud aega läbi astuda. Meie eksperdid katavad akna ajutise plastkilega. See kaitseb teid müra ja halva ilma eest. Samuti kaitseb see auto sisemust mustuse (tolm, õietolm, vihm jms) eest.
Leia lähim Glassdrive esindus